Olajcsere, Időszakos szerviz
Szervizünk folyamatos lehetőséget biztosít arra, hogy az Önnek legjobban megfelelő és legkedvezőbb árfekvésű kenőanyagainkkal biztosítsuk autójának időszakos karbantartását. Többféle kiszerelésben mobil és agip olajokat alkalmazunk. Szűrőinket legtöbbször azonnal saját raktárunkból biztosítjuk Az időszakos szervizekhez, a gyárak által kiadott technikai információkkal rendelkezünk. Ezáltal mindig az adott időben és megtett kilométer után cseréljük a szükséges alkatrészeket.
Diesel- Benzin diagnosztika, hibakód olvasás:
Hibakód olvasó műszerünk segítségével a legtöbb gépjármű, motor, fék, komfort, biztonsági rendszereit tudjuk diagnosztizálni, ha szükséges
a szerviz intervallumok idejét törölni. A még nem az európai, szabványos diagnosztikai csatlakozóval (EOBD)-vel szerelt gépjárművekhez is rendelkezünk csatlakozó kábelekkel.
Továbbá benzin és diesel üzemű autók kipufogógáz vizsgálatát is el tudjuk végezni, co-hc-korom tartalom. Ami nagyon hasznos lehet egy motorállapot vizsgálatnál, illetve akár egy
lambda szonda tesztnél. Diesel common-rail rendszerű motorok befecskendező rendszereinek alap diagnosztizálását, hiba megállapítását is végzi szervizünk.
Vezérmű csere:
A gépjármű motorokban a vezérmű (szíj/lánc) az egyik legkényesebb alkatrész csoport. Ahogy a nevében is benne van a vezérmű szíj vagy lánc vezérli a főtengely és vezérműtengely összehangolt mozgását. Ha ez az összehangolt folyamat " megbomlik," általában a vezérműszíj szakadása, elöregedése vagy a lánc átugrása következtében akkor súlyos motorkárosodást okoz. Legtöbbször a láncos autóknál a gyárak nem írnak elő kötelező csere időpontot (év vagy kilométer) viszont egyes típusok gyakran szorulnak idő előtt vezérműlánc szett cserére. Ezt elkerülhetjük,ha a motorba megfelelő olajat használunk és azt előírt időben lecseréltetjük. Mivel a láncot a motor olajnyomásrendszerén keresztül, egy un feszítő patron tartja állandóan feszes állapotban,ha a patronban lévő olajcsatorna a nem megfelelő olaj miatt eldugul,akkor a feszítés megszűnik és átugrik a lánc. A szíjas motoroknál, amit álltalában a csendesebb motorjárás miatt alkalmaznak minden esetben be kell tartani a gyár által előírt csere időt vagy kilométert. Ezek legtöbbször 4-5 év. 60.000-120.000 km-típustól függően. Újabb konstrukciók esetén lehet 10-év vagy 240.000 km. A javítás során minden esetben cserélni kell a vezető és feszítő görgőket illetve a vízpumpát is, ha a szíj hajtja. A csere díja a szakadásból eredő károk összegének a 10-%-át sem teszi ki!
Motorfelújítás:
Motor felújítást általában a magas olajfogyasztás, kompresszió hiány, nem a rendeltetésnek megfelelő használat, víz,olaj hiány, vagy egyes esetekben akár kevés kilométernél is, az anyag hiba szüksége miatt végzünk. Illetve olaj és vezérműszíj csere elmaradása esetén. A diagnosztizálást követően a ki és szétszerelt motorblokk, hengerfej egy külső partnerhez (szerződött gépműhely) kerül. A fúrás, főtengely köszörülés, hengerfej nyomáspróba, síkba köszörülés stb. művelet elkészültével a motor összerakásra és visszaépítésre kerül. Szükség esetén, ha a henger kopása még engedi gyűrűzést(csak a dugattyúgyűrűk vannak cserélve) is végzünk. Továbbá bontott motorblokkot is beépítünk.
Sebességváltó-kuplung javítás:
A legtöbb típus fogaskerekes sebességváltójának javítását helyben végezzük. A szétszerelés utáni hiba megállapítást követően döntjük el, hogy a javítás gazdaságos, vagy egy másik bontott váltó kerül beépítésre. Általában a csapágyak, tűgörgők, szinkron gyűrűk cseréje még megéri a tulajdonosnak. Viszont egyes alkatrészek, tengelyek,fogaskerekek stb. sérülése esetén a magas ár miatt nem gazdaságos a további munka. Az előírt hajtóműolaj használatával és az időbeni cserével elkerülhetők a komolyabb hibák.
A kuplung (erőátviteli) alkatrészek élettartalma nagyban függ a gépkocsi vezetőjétől, az üzemeltetési körülményektől. A javítás során mind a három, fő alkatrészt cseréljük. Kinyomó csapágy – szerkezet - tárcsa.(Szett). Egyes esetekben viszont elég, csak a konkrétan meghibásodott részt cserélni. Újabb típusoknál a kettőstömegű lendkerék meghibásodása is szükségessé teszi a javítást.
Fékjavítás:
Autóink fékrendszerének megbízható működése a legalapvetőbb követelmény. Ha zajt hall fékezéskor, vagy úgy érzi, hogy autója gyengébben fékez, mint máskor, akkor javasoljuk, hogy mihamarabb fáradjon be hozzánk.
Szervizünkben szakszerűen végezzük a fékrendszerek javítását. Az elvégzett munkát követően minden esetben fékpadon ellenőrizzük annak helyes és biztonságos működését.
Futóműjavítás, futóműállítás:
Az autó futóművét, felfüggesztéseit használat közben különböző behatások, deformálódások érik pl. kátyú, járdára felállás, karambol stb… Ezeknek hatására megváltozik a kerék összetartása, dőlése, után futása. Ezért elsődleges fontosságú a vezetés biztonsága és a gumiabroncsok állapotának megóvása szempontjából a futómű állítás...
Szervizünkben személy, kisteherautó és terepjárók futómű beállítását végezzük. HPA gyártmányú műszerünk 3D technológiával rendelkezik és a legújabb adatbázissal áll ügyfeleink rendelkezésére.
Gumiszerelés-centrírozás:
Gumiszervizünk ügyfél centrikus kiszolgálással várja Önt, ahol a legmodernebb gumiszerelő és centrírozó berendezésekkel és sokéves tapasztalattal , szakszerű munkával cserélik és javítják a gumiabroncsokat.
Műszaki vizsga:
Teljeskörű felkészítés, vizsga előzetes, műszaki vizsga ügyintézés.
Vonóhorog felszerelése, elektromos bekötése.
Müszaki vizsgához szükséges okmányok:
Magánszemély:
-
forgalmi engedély
-
érvényes felelősség biztosítási csekk vagy a befizetést igazoló okmány.
-
személy igazolvány (A forgalmiban lévő személy)
Cég autó:
-
forgalmi engedély
-
érvényes felelősség biztosítási csekk vagy a befizetést igazoló okmány.
-
aláírási címpéldány
-
cégbírósági bejegyzés/cég kivonat
-
cég bélyegző
Új vonóhorog felszerelése esetén, a vonóhorogról műbizonylat szükséges.
Műszaki vizsgához szükséges meghatalmazás nyomtatványt a letöltések menüpontban elérheti, de természetesen szervizünkben is rendelkezésre áll.
Klíma szervíz:
A klímarendszerek egyre inkább alapfelszereltségnek számítanak a gépjárművekben. Mint minden más, ez a rendszer is időszakos szervízelést igényel, hogy természetes környezetünket ne károsítsa, és mindig az Ön igényeinek megfelelő hőmérsékletet biztosítsa az autójában. Műhelyünk a legújabb fejlesztésű teljesen automata számítógép vezérlésű BOSCH klímatöltő berendezést használja. Ezáltal grammra kiszámolja a betöltendő hűtőközeg, illetve klíma olaj, színezőanyag mennyiségét. A nem megfelelő mennyiségű adalékok legyen az több vagy kevesebb, súlyosan károsíthatják autója klímarendszerét.
Miért szükséges a klímarendszer fertőtlenítése?
A klímaberendezésekből nem kívánt mikroorganizmusok kerülhetnek az utastérbe.
A meleg, nedves klíma optimális körülményeket teremt az ilyen apró élőlények elszaporodásához, de az élettelen baktériumok vagy penészgombák, valamint azok anyagcsere maradványai ill. végtermékei is veszélyt jelenthetnek az egészségre, légúti-, és allergiás megbetegedéseket okozhatnak. Ezért javasolt minimum évente egyszer fertőtlenítést, tisztítást végeztetni a légcsatornákban. Klímarendszer és utastér fertőtlenítéshez a svájci gyógyszeripari cég: Desinfektor aca Invento által kifejlesztett terméket használjuk.
Alkatrész, gumiabroncs
Alkatrészellátásunkat igény szerint akár napi négyszeri kiszállítás teszi rugalmassá.Az általános fogyó termékek:izzók,szűrők,kenőanyagok,fagyállók stb. saját raktárunkban rendelkezésünkre állnak. A vezető alkatrész-forgalmazó cégekkel több éve fennálló jó kapcsolatunk révén a beépítendő alkatrészeket széles minőségi skálán, kedvező áron biztosítjuk. Gyári, után gyártott, bontott formában. Az alkatrészek kiválasztása-- típustól, kortól évi futásteljesítménytől függően a tulajdonossal egyeztetve történik.
Szervizünk több gumiabroncs forgalmazóval szerződésben áll, kérje ajánlatunkat.
Személy, kisteher, terepjáró téli- nyári gumiabroncsok forgalmazása.
|